Ta kontakt med oss
Selv om vårt mål er å ha de mest fornøyde kundene, kan det likevel oppstå forhold som gjør at våre kunder ikke er fullt ut tilfreds. Dersom dette er tilfelle, ønsker vi gjerne å høre dine tilbakemeldinger.
Dersom du ikke er fornøyd kan du ringe oss på tlf. 35 06 09 00 eller ringe din personlige rådgiver. Du kan også kontakte oss på firmapost@sparebankendin.no
Hvis du etter dialog med oss eller kundeansvarlig velger å rette en formell klage, skal denne framsettes skriftlig på bankens klageskjema. Skjemaet finner du her, eller du kan få den tilsendt per post eller e-post.
Skjemaet returneres til banken pr. post eller personlig i banken med nødvendige opplysninger om eventuelle vedlegg for å dokumentere klagen.
Vi sender deg en skriftlig bekreftelse på at klagen er mottatt, samt en indikasjon på forventet behandlingstid. Bekreftelsen skal sendes innen en uke etter at den formelle klagen er mottatt. Alle formelle klager skal besvares skriftlig av banken, og avgjørelser som ikke gir den som klager fullt medhold, skal begrunnes. Dokumentasjon vedrørende klagen oppbevares i 5 år etter at klagebehandlingen er avsluttet.
Dersom klagen gjelder forsikring, kredittkort, leasing eller andre produkter som banken har formidlet på vegne av andre tilbydere, vil den som klager bli henvist til produktselskapet.
Gå til finansklagenemnda
Om du skulle oppleve at din klage ikke fører frem i banken, kan du ta kontakt med Finansklagenemnda.