Nettbank gir oversikten
I nettbanken har man stort sett oversikt over all økonomi. Betalinger til inn- og utland, overførsel mellom konti og kjøp/endre på produkter er bare noen få eksempler på hva man kan gjøre.
Får å få tilgang til nettbank, må du være kunde hos oss og ha BankID. Nettbanken er enkel, oversiktlig og som mobilen - åpen 24 timer i døgnet.
Med Nettbank kan du bl.a.:
- Se saldo og bevegelser på konto og andre produkter.
- Sende sikker melding til banken (sensitive personopplysninger)
- Bestemme sms-varsler
- Sette regionssperre på dine kort
- Aktivere mobilbank
- Signere elektroniske dokumenter
Hjelp til opprettelse av Nettbank
Nyttige linker
For å bruke nettbanken hender det man må tillate informasjonskapsler i nettleseren, og for å kunne lese nettpost, må din pc kunne lese Adobe Reader. Det kan derfor være til nytte å laste ned noen av disse nettlesere og programvarer.
Ofte stilte spørsmål
Hva må jeg gjøre for å få tilgang til nettbank?
Skal du ha nettbank, og ikke har det fra før, er det viktig at du tar kontakt med oss slik at vi kan opprette produktet på deg. Vi sender deg en avtale til signering, enten elektronisk eller pr post, så gir vi deg tilgang etterpå.
For å logge inn i nettbanken trenger du en BankID utstedt av en norsk bank. Din BankID fungerer på tvers av alle norske banker.
Hvor kan jeg endre beløpsgrense i nettbanken pr betaling?
For å endre beløpsgrense i nettbanken må du gå til betalingsinnstillingene i menyen. Der endrer du beløpsgrensen til over det beløpet du ønsker å betale. Du godkjenner endringen med din BankID.
Hvorfor får jeg ikke betale til utlandet?
Har du ikke betalt til utlandet før, eller det begynner å bli lenge siden, så er tjenesten sperret for deg. Dette som et sikkerhetstiltak.
For at vi gir deg tilgang kan du sende oss en sikker melding i nettbanken, så aktiverer vi for deg.